|                                                                                                                                                          Ostrówek, dnia 20.07.2020r. Gmina Ostrówek
 98 -311 Ostrówek 115
 pow. wieluński
 woj. Łódzkie
 tel. 43 8415 023
 fax. 43 8415 020
 />ug_ostrowek@interia.pl
 GK.7011.1.2020ZAPYTANIE OFERTOWE
 prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r, poz. 1986 z późn. zm.)
 Zamawiający: Gmina Ostrówek , Ostrówek 115, 98-311 Ostrówek NIP: 832- 196 - 51- 42 REGON: 730934690 Osoba do kontaktu: Kalina Wawrzyniak
 I. Opis przedmiotu zamówienia
 Remont łazienek w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Skrzynnie
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
 1) Remont pomieszczenia A – łazienka dla dziewcząt obejmuje:
 Zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem
 2) Remont pomieszczenia B- łazienka dla chłopców obejmuje:
 Zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem
 3) Remont pomieszczenia c – łazienka obsługi obejmuje:
 Zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem
 Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr 2 – przedmiar robót.
 Pomieszczenie przeznaczone do przeprowadzenia robót wykończeniowych można oglądać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Skrzynnie, Skrzynno 96, 98-311 Ostrówek w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15:00.
 3. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: od 28 lipca 2020r. do 21 sierpnia 2020r.4. Kryteria oceny ofert: cena i termin wykonania prac
 II. Opis sposobu przygotowania ofertyOfertę należy sporządzić pisemnie na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 1.
 III. Miejsce oraz termin składania ofert:
 1. Termin składania ofert do 27.07.2020r. do godz. 15.00.
 2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub pisemnie – listem) na adres : Urząd Gminy w Ostrówku, Ostrówek 115, 98-311 Ostrówek
 3. Oferty złożone po terminie, oferty niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane;
 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
 IV. Kryteria oceny ofert:
 Cena i termin wykonania prac
 V. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
 O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zostanie powiadomiony poprzez złożenie zamówienia i zaproszenie do podpisania umowy.
 VI. Dodatkowe informacje.
 Wzór umowy jest składnikiem zapytania ofertowego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
 VII. Osoba odpowiedzialna za kontakt z wykonawcami:
 Kalina Wawrzyniak
 nr telefonu 699 671 208
 Miejscowość i data Podpis Zamawiającego 20.07.2020r.
 Załączniki :
 1. Załącznik nr 1 formularz ofertowy
 2. Załącznik nr 2 – przedmiar robót
 3. Załącznik nr 3 - wzór umowy
   ZAŁACZNIK NR 1 do zapytania ofertowego z dnia 20.07.2020r
 Dane OferentaNazwa/Imię i Nazwisko:
 ..........................................................................................................
 Siedziba/Adres:
 ...........................................................................................................
 Adres e-mail: ......................................................................................
 Nr telefonu: ................................... Numer NIP: .................................
 FORMULARZ OFERTOWY
 na: Remont łazienek w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Skrzynnie1. Dane dotyczące oferenta
 Nazwa i siedziba oferenta:
 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. osoba uprawniona do kontaktu z Zamawiającym (imię i nazwisko, stanowisko):
 ……………………………………………………………………………………………………………………………….………………Nr tel………………………………………….………………………. Fax:………………………………………………………… Email:……………………………………………………………….REGON:……………………..………………………………….NIP.:………………………………………………………………….
 2. W odpowiedzi na zaproszenie oferuje wykonać przedmiotowe zamówienie na kwotę:
 Netto:………………………………….(słownie:…………….…………………………………………………………………….)podatek VAT……………………………… (słownie:……………………………………………………………………………)
 Brutto…………………………………….……(słownie:……………………………………………………………………………)
 .Oświadczam że:
 - Zapoznałam/em się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń;
 - Zapoznałam/Em się z istotnymi dla zamawiającego warunkami ofert i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej ofert do zawarcia umowy na określonych tam warunkach, miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
 - Posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania;
 - Posiadam wiedze i doświadczenie ;
 Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 ……………............... …………………………..Miejscowość i data Podpis
   ZAŁĄCZNIK NR 3 Umowa Nr…………………. zawarta dniu ……………. w Ostrówku, pomiędzy Gminą Ostrówek z siedzibą w Ostrówku 115, 98 – 311 Ostrówek, reprezentowaną przez:- mgr inż. Ryszarda Turka - Wójta Gminy Ostrówek
 przy kontrasygnacie Skarbnik Gminy – Lidii Pawlak
 zwaną dalej „ Zamawiającym „
 a firmą: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
 zwanym dalej „ Wykonawcą „
 Niniejsza umowa została zawarta na podstawie art.4, pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( tj Dz. U z 2019r. poz. 1843) .
 § 1 1. Zamawiający powierza wykonanie, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace polegające na remoncie łazienek w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Skrzynnie, wg. załączonego kosztorysu.2. Zanieczyszczenia stanowią własność wykonawcy i należy je wywieźć poza teren budowy z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (t. j. Dz. U. 62 poz. 628 ze zm.).
 § 2Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie od 28.07.2020r., do dnia 21.08.2020r. Datą kończącą wykonanie prac remontowych jest protokół odbioru.
 §3Podpisanie protokołu nastąpi w siedzibie Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Skrzynnie, Skrzynno 96, 98-311 Ostrówek w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
 §41. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za zamówienie wysokości ……………… zł + podatek VAT w kwocie ………………….. zł łącznie do zapłaty ……………….. zł ( słownie: ……………………………………………….zł wg. załączonego kosztorysu.
 § 5Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na konto bankowe Nr ………………………………………… ………………………………………………….. w terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. Fakturę należy wystawić na Gminę Ostrówek (nabywca) oraz Szkołę Podstawową im. T. Kościuszki w Skrzynnie (odbiorca)
 § 61. W razie zwłoki w wykonaniu, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 5% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki.
 2. W razie niewykonania zlecenia Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 10% wartości umowy.
 3. Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego karę umowną.
 § 7
 1. Zamawiający ma prawo kontroli i zgłaszania uwag do wykonywanych prac.
 2. W przypadku wystąpienia w zamówieniu wad, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w ciągu 7 dni od podpisania protokołu.
 
 § 8
 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami oraz postanowieniami oferty. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego całego zakresu robót.
 § 9W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
 §10
 Spory mogące wynikać na tle stosowania niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego Zamawiającego.
 §11Niniejszą umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach, z których 2 egz. otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.
 § 12 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umowa mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.     Zamawiający Wykonawca Załącznik 2 - Remont łazienek w szkole w Skrzynnie - nakładczy.pdf
 |